Tentamens en bezoekers :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu Tentamens en bezoekers :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu

Tentamens en bezoekers :)

Door: karinvanrijswijk

Blijf op de hoogte en volg Karin

23 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Heey Allemaal.
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blog geschreven heb. Dit komt omdat ik eigenlijk deze 2 weken niet zoveel meegemaakt heb. Ik heb 2 weken lang in Bangkok gezeten en heel veel met mijn neus in de boeken. Deze weken had ik pas echt het idee dat ik hier aan het studeren ben. Deze week heb ik namelijk tentamens gehad...

Opzich is het denk ik wel redelijk gegaan. Ik had 5 tentamens verspreid over 4 dagen. En dat was nog niet alles... midden in mijn tentamen week kwamen Ronald en Marco in Bangkok aan!! Dit was echt heel leuk om hen te zien! Maandag zijn ze aangekomen en toen hebben we samen gegeten. Dinsdag zijn ze zelf met zijn tweeën Bangkok in gegaan omdat ik tentamen moest maken en moest leren. Maja.. ze kunnen natuurlijk niet in Bangkok zijn geweest zonder het nachtleven meegemaakt te hebben! Aangezien de meesten van de internationale studenten op woensdag geen tentamen hadden zijn we met een groep van 7 nederlanders, 4 fransen en een paar thaise mensen naar RCA geweest, natuurlijk niet te laat gemaakt omdat er woensdag weer gestudeerd moest worden.

Ronald en Marco konden Bangkok natuurlijk ook niet verlaten zonder gebruik gemaakt te hebben van de MC Donald Delivery Service!! Dus de avond werd gezellig afgesloten met een dubbel bigmac menu op kamer 906. Het was zeer geslaagd.

Op woensdag ben heb ik ROnald en Marco een rondleiding geven over mijn universiteit, zodat ze ook een beetje weten wat ik hier nou doen ;) En natuurlijk hebben we wat rondgelopten in "mijn wijk". Woensdag avond zijn ze vertrokken en Koh Tao.

Op dit moment zijn de tentamens voor mij ten einde! Mijn Backpack en kleine rugtas staat al ingepakt klaar voor een 12-daagse vakantie! Ik vertrek samen met Zala morgenochtend met de bus naar Koh Tao! Daar gaan we Ronald en Marco opzoeken en dan trekken we met zijn vieren verder naar onder andere Koh Phangan, Krabi en Koh Phi Phi! Ik heb er ontzettend veel zin in!! Want de eilanden zijn natuurlijk één van de hoogte punten van Thailand.

Dus denk niet, waar is Karin opeens..? Deze zit namelijk heerlijk te chillen op een eilandje, onder een palmboom op een wit strand aan de blauwe zee!!! Ik ben vanaf 4 augustus weer terug in Bangkok en weer bereikbaar :)

Ik wens iedereen natuurlijk ook een fijne vakantie!

• 25 Juli 2010 - 01:21

Zus:

He broertje en zusje

Lekker samen aan het genieten op de eilanden? Nu wij hebben net een idylisch einlandje verlaten...
    Geniet ze....
    Kus van ons

• 25 Juli 2010 - 09:23

Iris:

Heel veel plezier lieve Kaa en doe voorzichtig!
    Miss you xxxx