WK 2010 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu WK 2010 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu

WK 2010

Door: karinvanrijswijk

Blijf op de hoogte en volg Karin

12 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Halloo allemaal!
Hier ben ik weer met een nieuw verhaaltje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze week heel weinig te vertellen heb, ik heb helemaal niet zo heel veel meegemaakt eigenlijk.. behalve dan natuurlijk de WK wedstrijden.

Laten we eens beginnen met de halve finale.. die werd gespeeld op dinsdag 1.30 Thaise tijd. Het was maar goed dat wij op woensdagochtend vrij waren! We zijn met een gigantische groep nederlanders naar Khoa San Road getrokken. Er is daar een bar soort was omgetoverd tot het HOlland House van Bangkok! Er werd Aprés Ski muziek gedraaid en er liepen bijna alleen maar nederlanders, alles wat je zag was Oranje. Het was dan ook een gekkenhuis toen we deze wedstrijd gewonnen hadden!

De rest van de week heb ik rustig aan gedaan vanwege financiele en studie gerelateerde redenen. Volgende week heb ik namelijk Mid-Terms! Dit zijn examens die voor ongeveer 30% mee tellen. En het stomme is dat je ze in één keer goed moet maken omdat er geen herkansingsmogelijkheid is.

Na een weekje studeren was zaterdagavond de eerste avond dat ik weer eens wat ging doen. Gekleed in een Duits voetbal T-shirt ging ik onze duitse buren maar eens aanmoedigen. Het was wel gezellig.. maar niemand kan op tegen de sfeer van Nederlanders tijdens een voetbalwedstrijd!

Zondag overdag weer hard aan het studeren geweest en toen was het moment aangebroken.. de Finale. Met een groep van 15 mensen vertrokken we weer naar ons "Holland House". Inclusief 2 in het oranje gevulde Franse vrienden ;) Het feest ging al meteen van start. Iedereen overal dansen, op tafels, stoelen, krukken. Met ons gerichting richting de weg was het Holland House de bezienswaardigheid van deze avond. Allemaal toeristen en mensen van andere nationaliteiten die langskwamen lopen bleven maar foto's en filmpjes maken van het grote Nederlandse feest. Dit was heel erg geslaagd! Toen begon de wedstrijd... er werd constant gezongen en iedereen leefde heel erg mee. Jammer genoeg hebben we de wedstrijd niet kunnen winnen...
Hier konden een aantal mensen blijkbaar niet goed mee omgaan. Want zoals overal op de wereld, al ben je op een plaats met veel dronken Nederlanders loopt het weer uit op vechten. De sfeer was erg agressief en we zijn na de wedstrijd dan ook bijna meteen vertrokken richting huis. Dat was een telleurstellend einde van een Topavond!

Deze week zal ik grotendeels weer op mijn kamer te vinden zijn, samen met mijn schoolboeken en aantekeningen. Ach.. ik moet maar zo denken, nog iets minder dan 2 weekjes en ik ga voor 12 dagen Backpacken door het Zuiden! Hier blijf ik maar aan denken tijdens het leren.

Hup HOlland Hup!! We zijn een goede tweede geworden :D Foto's van deze topavonden zal ik zo snel mogelijk op internet plaatsen!

  • 12 Juli 2010 - 14:53

    Patty:

    Super leuk dat je daar de wedstrijden ook hebt kunnen kijken, en dan ook nog eens in een echt Holland House!! Veel succes met leren de komende 2 weken, gaat vast helemaal goed komen!
    Ik mis je wel hoor!!
    (L)

  • 12 Juli 2010 - 14:53

    Patty:

    Super leuk dat je daar de wedstrijden ook hebt kunnen kijken, en dan ook nog eens in een echt Holland House!! Veel succes met leren de komende 2 weken, gaat vast helemaal goed komen!
    Ik mis je wel hoor!!
    (L)

  • 13 Juli 2010 - 15:52

    Zus:

    He Kaatje

    Hier een berichtje vanuit Brasil. Klinkt allemaal erg gezellig. Wij zitten momenteel te wachten op de bus naar Foz Iquazu, oftewel drielandenpunt, oftewel big waterfalls. Sinds gisterenmiddag is het weer hier plotseling om geslagen, momenteel is het superkoud, zon 15 graden denk ik. In de middle of nowhere wel alle wedstrijden gekeken in ons oranje shirt maar als enige NL helaas...
    Tot horens
    KUs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

My life in Bangkok

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2010

Chiang Mai deel 2

01 Oktober 2010

Eerste dagen Chiang Mai

26 September 2010

Bijna Thuis

12 September 2010

Korte Update

05 September 2010

Gestolen Portemonnee, krokodil en kappersbezoek
Karin

Blog over mijn study abroad in Thailand van 5 maanden en mijn stage van 3 maanden in Southampon. Binnenkort word er weer een nieuwe reis aan toegevoegd..backpacken door Zuid-Oost Azië met Bert!

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 33588

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 28 November 2012

Karin en Bert backpacken door Zuid-Oost Azië

29 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Stage Coopervision

19 Mei 2010 - 14 Oktober 2010

My life in Bangkok

Landen bezocht: