Happy Birthday to me :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu Happy Birthday to me :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu

Happy Birthday to me :)

Door: karinvanrijswijk

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Hooi allemaal.
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuw verhaal over deze week. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, mailtjes en kaartjes voor mijn verjaardag! Ik vind het erg leuk om berichtjes te krijgen :)

Okay deze week... het begin van de week was weer hetzelfde als altijd.. gewoon naar school. Ik voel me steeds meer thuis op de universiteit, begin echt mijn draai te vinden. Ik heb ook eindelijk.. na een maand mijn ideale lunch gevonden voor op school! Het is namelijk altijd super druk tijdens de lunchpauze omdat niemand zelf eten mee neemt maar ze altijd in de tentjes op de campus eten. Wij deden dat op het begin ook, maar ik vind het gewoon echt niet lekker om 2 keer per dag warm te eten. Nu doe ik het zo, ik neem 2 dubbele boterhammen mee en we halen daar een fruitshake :D echt heeerlijk.

Het was vrijdag natuurlijk mijn verjaardag en dat moest gevierd worden. We begonnen hier al mee op donderdagavond. We zijn met 6 (Suus, Zala, Franklyn, Richard en Douglas) gezellig wezen eten bij homebar en daarna hadden we een roomparty. Ze hadden super lief voor mij een soort verjaardagstaart gemaakt.. het was een grote bak ijs met allemaal bestek erin als kaarsjes! Ook heb ik een bikini gekregen voor de fullmoonparty! Daarna zijn we wezen stappen in BKK. De volgende dag hebben we lekker gechilld bij het zwembad. Het is wel raar hor, je verjaardag vieren zonder je vrienden en familie. Het voelt niet echt als je verjaardag eigenlijk. S'avonds zijn we nog gezellig naar de bioscoop geweest. Het was een geslaagde dag.

Zaterdag ben ik samen met Suus en Rececca naar de Weekend market geweest. Serieus.. dat ik zo bizar groot! Je zult het zien op de foto's. Ze verkopen er echt alles. Van kleding tot eten, woonartikelen, huisdieren, souveniers en nog veel meer. Je kijkt je ogen uit. We hebben daar van half 11 tot 2 uur gelopen en ik denk dat we nog niet eens de helft van de hele market gezien hebben. Natuurlijk heb ik ook weer wat dingen gekocht haha, het is gewoon zo goedkoop hier om te winkelen! En ik had daar eindelijk schoenen gevonden die ik pas! Dat is echt een wonder hier. Want de schoenen die ze hier verkopen gaan niet verder dan maat 40, en ze vallen bijna altijd klein uit! Dus de grootste schoenen waren vaak te klein voor mij :P Echt zo stom.

Zondag was een geweldige dag. Ik heb in één van mijn andere blogs verteld over Pattaya United, de voetballers die in ons hotel overnachten, ze waren er dit weekend dus weer! Ik raakte weer aan de praat met één van de spelers, Richard. Ze hadden zondag om 5 uur een wedstrijd tegen Thai Port FC, hier in Bangkok, en dat wilden wij wel zien natuurlijk! Ze spelen namelijk echt wel op een hoog niveau. Wij een taxi genomen naar het PAT Stadium. Lopen we het terrein op.. iedereen staart ons aan. Want jaa, wat doen 3 buitenlandse meisjes nou bij een voetbalwedstrijd van 2 thaise clubs? Het was echt een super leuke wedstrijd om te zien.. echt een hele ervaring en we betaalde maar 80 bath om binnen te komen! Dst is ongeveer 2 euro! Ik denk dat we nog wel vaker naar een wedstrijd zullen gaan! S'avonds zijn we wezen stappen met Richard, nog even en we worden voetbalvrouwen:p haha. Vandaag heb ik vooral lekker gerelaxed bij het zwembad en wat huiswerk gemaakt, dat moet natuurlijk ook gebeuren.

Je zult niet zoveel foto's bij mijn blog of op mijn hyves vinden omdat het uploaden hier echt super langzaam gaat! Heel irritant, want het liefst wil ik jullie natuurlijk alles laten zien. De meeste foto's zal ik op mijn facebook zetten, dus dan moet je die ook maar in de gaten houden!

  • 21 Juni 2010 - 14:03

    Patty:

    Heee Kaatje!!
    Ik ben weer helemaal up to date:D! Bedankt daarvoor iig, en van die voetbalwedstrijd is echt heel tof. Kijk je daar ook het WK, of is dat voor jou op hele ongunstige tijden. Ben blij dat je een leuke verjaardag hebt gehad:)
    Doen snel weer xtje skypen!!

    Liefs(L)

  • 21 Juni 2010 - 15:07

    Anouk:

    Hee, wat leuk om weer een verhaal van je te lezen. Ik kan me voorstellen dat het een 'rare' maar toch onwijs leuke verjaardag voor je geweest is zo! :)

    Skypen moeten we ook maar is een keertje doen.

    Liefss

  • 21 Juni 2010 - 19:38

    Hoi Karin:

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit hé. Wat fijn dat je het naar je zin heb allemaal, ik lees elke weer je nieuwe verhalen, erg leuk!!, hier gaat het ook allemaal goed!!!
    Heel veel plezier nog en tot de volgende keer,

    groetjes Annie

  • 22 Juni 2010 - 15:50

    Lisanne:

    Had je blog ff gemist, te druk geweest denk ik ;)

    Leuk die updates! Ben echt blij dat je het zo naar je zin hebt! Zal je ook wel weer eens ff mailen maar heb niet zo heel veel vette dingen te vertellen haha.

    Snel weer eens skypen?

    Loveee!

  • 22 Juni 2010 - 19:57

    Marloes:

    leuke blog weer :) wat ik me ff afvroeg is (misschien is het heel dom ik weet het niet?), maar waar staat BKK eigenlijk voor? hihi.
    kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

My life in Bangkok

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2010

Chiang Mai deel 2

01 Oktober 2010

Eerste dagen Chiang Mai

26 September 2010

Bijna Thuis

12 September 2010

Korte Update

05 September 2010

Gestolen Portemonnee, krokodil en kappersbezoek
Karin

Blog over mijn study abroad in Thailand van 5 maanden en mijn stage van 3 maanden in Southampon. Binnenkort word er weer een nieuwe reis aan toegevoegd..backpacken door Zuid-Oost Azië met Bert!

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 33587

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 28 November 2012

Karin en Bert backpacken door Zuid-Oost Azië

29 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Stage Coopervision

19 Mei 2010 - 14 Oktober 2010

My life in Bangkok

Landen bezocht: