Pattaya!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu Pattaya!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu

Pattaya!!!!

Door: karinvanrijswijk

Blijf op de hoogte en volg Karin

30 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Hoooi iedereen.
Okay bereid je voor op een aardig lang verhaal denk ik. Ik heb zoveel meegemaakt in deze 5 dagen, gewoon niet normaal. Wij zijn met 7 Nederlanders voor 4 nachten naar Pattaya geweest, nog even vakantie houden voordat we 4 maanden lang zonder vakantie naar school moeten!

We hadden totaal niets geregeld maar gewoon onze trollies ingepakt en een bus opgezocht die naar Pattaye rijd... Daar ging het eerste dus al verkeerd. De meiden en de jongens zaten apart in de taxi en onze chauffeur wist dus niet waar Bang Na Busstation was.. we werden ergens langs de weg gedropt bij een bus waar op stond dat hij naar Pattaya ging, maar de jongens waren nergens te zien :O Onze koffers werden uit de taxi gehaald en gewoon in die bus gestopt en 2 minuten later waren we op weg naar Pattaya... zonder de jongens :P Toen hebben we maar even gebeld dat we al op weg waren en dat zij ook maar een bus moesten zoeken, zij stonden wel op de goede plaats en hebben ook de goede bus gepakt. Wij hebben.. naja.. de toeristische route gereden en er 2,5 uur over gedaan. Terwijl de jongens later vertrokken en binnen 1,5 uur al in Pattaya stonden! Was ook weer niet zo heel erg, want toen hadden zij mooi tijd om een hotelletje enz te zoeken. We zijn terrecht gekomen in Best Beach Villa, een super mooi hotel! Wel duur.. maja het is vakantie.

Mijn eerste indruk van Pattaya.. OHMY.. ik heb nog nooit zoveel hoeren van me leven gezien! Thailand staat bekend om zijn sekstoerisme en daar hebben wij 5 dagen lang midden in gezeten. Je zag super veel vieze oude mannetjes met van die jonge thaise meisjes aan hun hand lopen, echt vies! S' avonds zijn we meteen gaan stappen en op Walking Street terrecht gekomen. Je ziet bijna meer hoeren lopen dan normale mensen! Ik heb me ogen uitgekeken, het was gewoon vermakelijk :P Allemaal schreeuwen naar onze jongens haha. We zijn ook nog lekker gaan zwemmen midden in de nacht.. ons hotel lag toch vlak bij zee. Het water is gewoon warm! Toen ging het verkeerd. Zala en Susanne gingen alvast douchen en kwamen daarna ons roepen dat ze naar bed gingen. Het kleine stukje naar het hotel zijn ze op een scooter gegaan die hen dus mee heeft genomen op een tochtje door Pattaya! Maar dat wisten wij niet, want ze hadden ook geen mobiel bij zich. Super ongerust natuurlijk, de mannetjes van de scooterstandplaats heeft alle rijders opgeroepen uit te kijken naar 2 nederlandse meisjes. Franklyn en Richard zijn rondjes gaan rijden om ze te zoeken en zelfs bij de politie geweest om te melden dat ze vermist waren!!! Gelukkig kwamen ze om 6uur s' ochtends eindelijk aanzetten, terug van hun toeristische tochtje. We hadden ons druk gemaakt om niets, maja je weet maar nooit! :P

De volgende dag hebben we wat mooie dingen van Pattaya gezien. We zijn op het uitzichtpunt geweest. Ook hebben we de Big Budha gezien en naar de Gem Factory geweest. De grootste handelaar in Edelstenen. Daar hebben we een rond leiding gehad en super mooie sierraden bekeken! Je kon ze ook kopen, maar dat lag boven mijn budget.. het was allemaal echt natuurlijk ;)

Na een dag chillen in het hotel (met roomservice :D) vonden we het tijd voor weer een uitje en hadden we een tripje geboekt naar Coral Island. We gingen daar met een boot naar toe en hebben heel de dag op ons handdoekje op het witte strand onder de palmbomen gechillt :D en super verbrand.... terwijl ik toch met factor 50 ingesmeerd had! Toen we terug gingen moesten we eerst met 50 man in een super klein bootje naar de grote boot gebracht worden... De zee was aardig ruw geworden en ik dacht echt dat we zouden omslaan! Vond het gewoon eng :P Want had allemaal waardevolle spullen bij me, maar we zijn gelukkig veilig aangekomen.

Aan alles komt een eind dus ook aan deze vakantie. Vanmorgen ben ik samen met Suus nog naar de Fish Spa geweest. Wat een ervaring ik heb zoo gelachen. Dan moet je je voeten in zo'n bak met kleine visjes doen en die eten dan de dode huidcellen op! Het kietelde zo erg, ik heb helemaal dubbel gelegen. :P

Het vertrekken ging ook niet helemaal vlekkenloos. Douglas zijn trollie was door iemand anders meegenomen en in een busje gezet, die gelukkig nog net niet vertrokken was! Toen we weer aangekomen waren bij het busstation kwam ik erachter dat ik mijn mobiel kwijt was! Echt niet leuk.. ik het hotel bellen of hij daar gevonden was, en jaahor. Maar, we hadden al buskaartjes gekocht en die vertrok over 20 minuten. Ik snel bij iemand op een scooter gesprongen en me naar het hotel laten rijden, mobiel gepakt en weer terug gereden. Wat een timing, ik had zelfs nog 5 minuten over!

Het waren bizarre dagen maar zeker heel gezellig. Nu beetje voorbereiden op het echt leven.. weer naar school.

  • 30 Mei 2010 - 11:52

    Lisanne:

    Jeetje haha. Zo maak je nog eens wat mee!

    Wel voorzichtig doen he!

    XXX

  • 01 Juni 2010 - 15:50

    Nelis:

    een mooi en spannende belevenis Karin.
    fijn dat jullie het met elkaar zo goed hebben.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

My life in Bangkok

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2010

Chiang Mai deel 2

01 Oktober 2010

Eerste dagen Chiang Mai

26 September 2010

Bijna Thuis

12 September 2010

Korte Update

05 September 2010

Gestolen Portemonnee, krokodil en kappersbezoek
Karin

Blog over mijn study abroad in Thailand van 5 maanden en mijn stage van 3 maanden in Southampon. Binnenkort word er weer een nieuwe reis aan toegevoegd..backpacken door Zuid-Oost Azië met Bert!

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 33596

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 28 November 2012

Karin en Bert backpacken door Zuid-Oost Azië

29 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Stage Coopervision

19 Mei 2010 - 14 Oktober 2010

My life in Bangkok

Landen bezocht: