Life @ Suvarnabhumi Campus - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu Life @ Suvarnabhumi Campus - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Rijswijk - WaarBenJij.nu

Life @ Suvarnabhumi Campus

Door: karinvanrijswijk

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Hoooi, ben ik weer.
Het is al weer 3 dagen geleden dat ik iets geschreven heb dus het werd weer eens hoog tijd :P Eerst even voor de goede orde. Al vind je het leuk met me te msnen zorg dan dat je overdag online bent! Als het bij jullie avond is lig ik namelijk al te slapen ;) Ik ben vaak rond 4/5/6 uur jullie tijd online! Skypen is nog niet mogelijk, aangezien het internet op me laptop het nog steeds niet doet en ook niet gaat doen... Dit is pas weer mogelijk als ik in Interplace zit.. dus vanaf ongeveer 4 juni.

Op dit moment bestaan onze dagen echt uit slapen tot 12/1 uur, met zijn alle brunchen dan naar de Fitness, potje voetballen, douchen, weer eten met zijn alle, buiten chillen/kletsen, internetten en dan slapen. Niet echt heel boeiend daarom zal ik meer eens wat vertellen over dingen die me hier zijn opgevallen.

Het weer... het is hier constant 30 graden of warmer en het voelt als een sauna! Op dit moment is het regenseizoen en dat hebben we geweten ook! Al 2 nachten achter elkaar heeft het gigantisch gestormd. De regen komt dan echt met bakken uit de hemel, het waait super hard en ook nog eens onweer. Je hoeft niet te proberen naar buiten te gaan op dat moment want binnen 2 minuten ben je doorweekt!

Dan over het eten.. ik heb tot nu toe echt super veel kip gegeten. Ze eten hier veel vis en daar hou ik niet zo van. Ze hebben de lekkerste fruitshakes!!! Dan doen ze ijs en vers fruit in de blender. Gezond, helpt tegen de dorst en heerlijk! Ze serveren het eten ook niet in 1 keer uit. Iedereen krijgt omstebeurt zijn eten. Dus voor de laatste zijn eten heeft, is de eerste al klaar. Dat is echt vervelend, maar normaal hier!

Vandaag zijn we uniformen wezen kopen. Ze zijn daar echt heeel streng in. Tijdens de tentamens moet je allerlei buttons op en ook nog eens nette zwarte schoenen anders mag je je tentamen niet maken! Aangezien ik allen gympies en slippers bij me heb moet ik die nog even aanschaffen. Qua maat ben ik hier opeens een L! Die Aziatische meisje hebben echt totaal geen borsen, heupen en billen! Het zijn wandelende stokjes :P Morgen zul je hier meer foto's van zien.

Susanne is bezig met het plannen van een tripje. Waarschijnlijk gaan we van woensdag t/m vrijdag naar het strand op 3uur rijden van Bangkok af, maar nog niets is zeker. Behalve dat het geld er heeeel snel doorheen gaat (A) Dit was het weer!

xxx

  • 24 Mei 2010 - 09:00

    Big Sister:

    He wijffie

    Dat uniform ziet er goed uit, valt me alles mee!!! En misschien ben je in die week tijd al wel een aantal kilo's aangekomen;-)
    Have fun

  • 24 Mei 2010 - 12:31

    Iris:

    Ziet er goed uit dat uniform haha! Beter is het snel 4 juni want ik wil skypen :( veel plezier en pas goed op jezelf!
    Dikke kus xxxx

  • 24 Mei 2010 - 13:41

    Yv:

    Bizar Ka! Campus ziet er (erg) goed uit en dan ook nog een tropenrooster... Je hebt het wel weer goed voor elkaar!

    Het pakkie staat je goed :)

    Liefs

  • 24 Mei 2010 - 14:38

    Patty:

    Haha, leuk dat je zoveel berichtjes plaatst, probeer dat vol te houden:D Zo blijven we helemaal up to date! Uniform ziet er idd helemaal niet verkeerd uit! Zeker dat je strakkies al die Thaise boys achter je aan krijgt!
    En wat Iris zegt, pas goed op jezelf:)
    xxxxxx

  • 28 Mei 2010 - 21:30

    Marcel:

    Al een beetje ingeburgerd??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

My life in Bangkok

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2010

Chiang Mai deel 2

01 Oktober 2010

Eerste dagen Chiang Mai

26 September 2010

Bijna Thuis

12 September 2010

Korte Update

05 September 2010

Gestolen Portemonnee, krokodil en kappersbezoek
Karin

Blog over mijn study abroad in Thailand van 5 maanden en mijn stage van 3 maanden in Southampon. Binnenkort word er weer een nieuwe reis aan toegevoegd..backpacken door Zuid-Oost Azië met Bert!

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 33588

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 28 November 2012

Karin en Bert backpacken door Zuid-Oost Azië

29 Oktober 2010 - 18 Januari 2011

Stage Coopervision

19 Mei 2010 - 14 Oktober 2010

My life in Bangkok

Landen bezocht: